Sunday 7 April 2013

PENDAHULUAN

Assalamualaikum dan Selamat Tengahari.

Sejak saya baru bergelar Certified Google Web Academy Online Professional,saya sangat teruja dengan perkembangan pesat produk google.Saya baru berjinak-jinak dengan penulisan blog.Sekarang ini saya dalam proses menyiapkan e-book pertama saya dalam bidang bisnes, pengkhususan..... (biarlah rahsia untuk sementara waktu ni).Jom add saya di +Syazli Khamis dan Coach Syaz (Facebook Rasmi).

Saya akan sentiasa berkongsi tentang majlis-majlis ilmu sekitar selangor,perkembangan terkini dalam dan luar negara (teknologi dan sebagainya).Perkongsian ini merupakan apa yang saya pandang dari kaca mata saya sendiri.Saya suka memetik kata-kata ini "FOR THINGS TO CHANGE,I MUST CHANGE FIRST".Tika mana anda melihat dunia dari dimensi akhirat,terasa dunia ini sangat kecil.Tapi dunia inilah yang boleh membawa manusia sama ada bahagia atau derita di 'sana' kelak. 

Jumpa anda dalam next posting :).




No comments: