Thursday 3 October 2013

KEPAKARAN SAYA

Kesan Sentimental
Kepakaran kami adalah menjadikan acara sukan anda sentiasa menjadi ingatan dan meninggalkan kesan sentimental yang mendalam kepada tetamu yang hadir.


Comel sangat adik ini.Ditambah lagi dengan cik akak yang sedang menuding jari,menambahkan lagi kisah di sebalik acara yang saya anjurkan di Impactz Motion.

Lebih banyak gambar-gambar aktiviti sukaneka di sini.<-----KLIK SEKARANG

 Antara acara yang banyak meninggalkan kesan kepada saya.Sekolah agama ini adalah pertama kali mengadakan sukaneka selama 30 tahun penubuhannya.Tahniah kepada adik-adik comel sekalian.


Aktiviti futsal/street soccer adalah antara kegemaran saya untuk menganjurkannya.

Lebih banyak gambar-gambar aktiviti futsal di sini.<-----KLIK SEKARANG



Jom mem'boling' beramai-ramai.Saya suka menganjurkan aktiviti boling.Kerana ianya dapat mengukuhkan perhubungan antara orang ramai.

Lebih banyak gambar-gambar aktiviti boling di sini.<-----KLIK SEKARANG 


Acara sukan wanita seperti bola baling turut dianjurkan oleh saya.
Lebih banyak gambar-gambar aktiviti bola baling di sini.<-----KLIK SEKARANG  
Follow Me:
Facebook Page        (www.facebook.com/SyazliKhamis)
Facebook Group      (www.facebook.com/groups/IMPACTZREACHOUT)
Twitter                      (www.twitter.com/SyazliKhamis)
Blog                          (www.syazlikhamis.blogspot.com)
Google+                    (www.gplus.to/SyazliKhamis)
Google+ Community (IMPACTZ REACHOUT

Yang Menulis,


CEO|FOUNDER Impactz Motion
Syazli
4/10/2013
1.09 Pagi
Bangi Bandar Ilmu
 

No comments: