Tuesday 17 March 2015

BIAR BETUL?


Inilah percubaan saya yang pertama.
Saya berguru dengan SIFU-SIFU yang sangat hebat.Ada karya mereka di dinding masjid negara,masjid putra dan surau-surau seluruh Malaysia.
Gambar di bawah,karya cuba-cuba.Belum lagi sampai slot kufi ini.Bulan depan baru belajar.
Mestilah buat nama sendiri dulu.Lepas itu nama isteri , muhammad aisy dan lain-lain.
Kenapa KHAT?
Awal dahulu saya jatuh cinta dengan tulisan jawi.Disebabkan hanya kerana KEDUDUKAN TITIK saya terjun UNTUK mendalami ilmu khat pula.
Melalui khat saya dapat mendalami corak penulisan al-quran.
SubhanaAllah.Sungguh indah perjalanan hidup ini.
Jadilah mereka yang BERSYUKUR.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kegagalan menjelma,bila anda memandaikan diri anda yang jahil di hadapan ulamak yang alim.
Syazli Khamis
Start Up Business Coach
Ceo & Founder
Impactz Motion Sdn bhd.
15032015
1447pm
Shah Alam

No comments: